티스토리 뷰

POP (A~Z)/Sia

Sia - Move Your Body

북곰형 2018. 4. 24. 01:36


Sia - Move Your Body






Poetry in your body

시가 너의 몸속에 흘러
You got it in every way

너의 모든 부분이 다 갖고 있어
And can't you see it's you I'm watching?

모르겠니 내가 보고 있는게 너라는 걸?
I am hot for you in every way

나의 모든 부분은 너 떄문에 뜨거워
And turn around let me see you

돌아봐, 내가 보여줄게
Wanna free you with my rhythm

나의 리듬으로 널 자유롭게 해줄게
I know you can't get enough

너에게 충분하지 않다는 걸 알아
When I turn up with my rhythm

나의 리듬으로 흥겹게 해도


Your body’s poetry speak to me

너의 몸은 시야, 나에게 말해봐
Won’t you let me be your rhythm tonight?

오늘밤 내가 너의 리듬이 되어주면 안될까?
Move your body move your move your body

춤을춰봐, 몸을 움직여서



I wanna feel you move to the music

내가 너의 뮤즈가 될게, 나의 음악을 써봐
And let me be your rhythm tonight

그리고 오늘 밤 내가 너의 리듬이 될게
Move your body move your move your body

춤을 춰봐, 몸을 움직여서
Your body’s poetry speak to me

너의 몸은 시야, 나에게 말해봐

Won’t you let me be your rhythm tonight?

오늘밤 내가 너의 리듬이 되어주면 안될까?
Move your body move your move your body

춤을춰봐, 몸을 움직여서

I wanna feel you move to the music

내가 너의 뮤즈가 될게, 나의 음악을 써봐
And let me be your rhythm tonight

그리고 오늘 밤 내가 너의 리듬이 될게
Move your body move your move your body

춤을 춰봐, 몸을 움직여서



Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh



Poetry in your body

너의 몸에는 시가 있어
Got me started, May it never end

내가 시작하게 만들어, 끝나지 않을지도 몰라
Feel my rhythm in your system

너의 몸으로 나의 리듬을 느껴봐
This is living I'm your only friend

이건 생생하게 살아있어, 난 너의 유일한 친구야
Feel the beat in your chest

너의 가슴속의 울림을 느껴봐
Beat your chest like an animal

동물처럼 가슴을 두드려봐
Free the beast from it's cage

갇혀있는 짐승을 자유롭게 풀어봐
Free the rage like an animal

동물처럼 강렬한 느낌을 느껴봐


Your body’s poetry speak to me

너의 몸은 시야, 나에게 말해봐

Won’t you let me be your rhythm tonight?

오늘밤 내가 너의 리듬이 되어주면 안될까?
Move your body move your move your body

춤을춰봐, 몸을 움직여서

I wanna feel you move to the music

내가 너의 뮤즈가 될게, 나의 음악을 써봐
And let me be your rhythm tonight

그리고 오늘 밤 내가 너의 리듬이 될게
Move your body move your move your body

춤을 춰봐, 몸을 움직여서


X 2

Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh


You body's poetry

너의 몸에는 시가 있어
Move your body for me

나를 위해 춤을 춰봐
Your body's poetry

너의 몸에는 시가 있어
Move your body for me

나를 위해 춤을 춰봐
Me me me me me me me
나를 위해, 나를위해



Your body’s poetry speak to me

너의 몸은 시야, 나에게 말해봐

Won’t you let me be your rhythm tonight?

오늘밤 내가 너의 리듬이 되어주면 안될까?
Move your body move your move your body

춤을춰봐, 몸을 움직여서

I wanna feel you move to the music

내가 너의 뮤즈가 될게, 나의 음악을 써봐
And let me be your rhythm tonight

그리고 오늘 밤 내가 너의 리듬이 될게
Move your body move your move your body

춤을 춰봐, 몸을 움직여서


X 2



Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh
Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh

Oh-oh-oh oh-oh-oh oh oh



붕가둥가 하이라이트


'POP (A~Z) > Sia' 카테고리의 다른 글

Sia - Never Give Up  (0) 2018.04.19
댓글
공지사항
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
Total
Today
Yesterday