티스토리 뷰

 


The Chainsmokers - You Owe Me






I don't really say this that often

난 이 얘기를 그렇게 자주 말하진 않지

But there's somethin' that the papers forgot

하지만 신문에서 놓쳤던 것이 있어

Every time I read them, I know I feed them

매번내가 그것들을 읽을 때마다 그들을 충족시켜준다는 걸 알아
But I know, they're painting but they can't leave a mark

하지만 알아, 그들은 그림을 그리고 있지만 어떤 영향을 주진 못해
'Cause my friends don't read the papers

내 친구들은 신문을 읽지 않으니까
And they don't really care if we're awesome or not

그것들은 우리가 대단하든 아니든 상관하지 않아
So every time I read them, I know I feed them

그러니 매번 내가 그것들을 읽을때마다, 그들을 충족시켜준다는 걸 알아
But I know, they wanna see me hang on the wall

하지만 알아, 그들은 내가 벽위에 걸려있는 걸 보고 싶어하지


You don't know me

넌 날 몰라
Don't you think that I get lonely?

내가 외로워할 거라는 생각을 안했니?
It gets dark inside my head

내 머릿속은 어두워지네
Check my pulse,

내 맥박을 재어봐,

and if I'm dead, you owe me

 내가 죽은 거면, 넌내게 빚진거야
If you're lonely

너가 외롭다면
Don't you think you're on your own?

너가 혼자있다고 생각하지 않니?
When it gets dark inside your head
네 머릿속이 어두워지면

Check my pulse, 

내 맥박을 제어봐,

and if I'm dead, you owe me

그리고 내가 그곳에 있다면, 넌 내게 빚진거야



Say it to my face if you mean it

내 얼굴에다가 말해, 정말 그렇다면
Say it to my face, but you won't

내 얼굴에다가 말해, 하지만 넌 안그러겠지
I know I'm not losin'

알아 난잃고 있는 건 아냐
But I'm losin' my mind

하지만 난 미쳐가고 있어
Does anybody know what that's like?

그게 어떤 기분인지 아는 사람 있는지?


You don't know me

넌 날 몰라
Don't you think that I get lonely?

내가 외로워할 거라는 생각을 안했니?
It gets dark inside my head

내 머릿속은 어두워지네
Check my pulse,

내 맥박을 재어봐,

and if I'm dead, you owe me

 내가 죽은 거면, 넌내게 빚진거야
If you're lonely

너가 외롭다면
Don't you think you're on your own?

너가 혼자있다고 생각하지 않니?
When it gets dark inside your head
네 머릿속이 어두워지면

Check my pulse, 

내 맥박을 제어봐,

and if I'm dead, you owe me

그리고 내가 그곳에 있다면, 넌 내게 빚진거야



If I'm dead, you owe me

내가 그곳에 있다면, 넌 내게 빚진거야
If I'm dead, you owe me

내가 그곳에 있다면, 넌 내게 빚진거야
You owe me, you owe me

넌 내게, 넌 내게 빚진거야
You owe me, you owe me

넌 내게, 넌 내게 빚진거야
If I'm dead, you owe me
내가 그곳에 있다면, 넌 내게 빚진거야



If I'm dead, you owe me

내가 그곳에 있다면, 넌 내게 빚진거야
(If I'm dead, if I'm dead, If I'm dead, you owe me)

( 내가, 내가, 내가 죽은거면, 넌 내게 빚진거야 )



You don't know me

넌 날 몰라
Don't you think that I get lonely?

내가 외로워할 거라는 생각을 안했니?
It gets dark inside my head

내 머릿속은 어두워지네
Check my pulse,

내 맥박을 재어봐,

and if I'm dead, you owe me

 내가 죽은 거면, 넌내게 빚진거야
If you're lonely

너가 외롭다면
Don't you think you're on your own?

너가 혼자있다고 생각하지 않니?
When it gets dark inside your head
네 머릿속이 어두워지면

Check my pulse, 

내 맥박을 제어봐,

and if I'm dead, you owe me

그리고 내가 그곳에 있다면, 넌 내게 빚진거야





붕가둥가 하이라이트


댓글
공지사항
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
Total
Today
Yesterday